خوانندگان گرامي، امروز يکي از مباحثي که براي  بوق هاي تبليغاتي رسانه هاي استکباري و نوکران خود فروخته و دشمنان اسلام دست آويزشده است مسئله عدالت وآزادي است. خناسان و شياطين دائم مسئله عدم آزادي و عدالت در ايران را مطرح مي کنند در حاليکه حقيقت جز اين است و مقام معظم رهبري چه زيبا فرموده اند که آزادي که امروز در ايران هست در هيچ کجاي دنيا نظير ندارد و از سوي ديگر استاد بزرگ، معلم شهيد مرتضي مطهري تبيين نموده اند که تعاليم ليبراليستي در سراسر قرآن و اسلام ميجوشد و ملت ايران نيازي به ليبراليسم حاصل تفکر و تحقيقات دانشمندان جهان ندارد.

سعي ما در اين و بلاگ اين است که تلنگاري به خوانندگان محترم بزنيم و ثابت کنيم که واقعا آزادي هاي موجود در ايران در هيچ جاي دنيا نظير ندارد. پس از خواندن مطالب اين وبلاگ همگي شما از اينکه شايد زماني تحت تاثير تبليغات شياطين، ايران را فاقد آزادي مي دانستيد، اشک شرم ريخته و از محضر آقا امام زمان طلب مغفرت خواهيد نمود.

Saturday, September 16, 2006

اسلام دين رحمت يا خشونت؟

نا آگاهي و عدم شناخت پيروان و رهبران ساير مذاهب از دين اسلام باعث مي شود که آنها تمکين به دين اسلام که نداشته باشند هيچ بلکه دين اسلام را دين خشونت بنامند امروز پاپ اسلام را دين خشونت ناميده است چون خبر از رحمانيت دردين اسلام ندارد.
پر واضح است هرکسي پس از مداقه در فلسفه وتاريخ دين اسلام به مفاهيم عميق رحمانيت در دين اسلام پي خواهد برد چراکه وجود احکام گوناگون منبعث از وحي و سيرت النبي در اسلام، نظير نجس خواندن پيروان ديگر اديان، غارت ثروت پيروان ديگر مذاهب، سنگسار کردن، قتل عام يهوديان، کشتن دگر انديشان، سر بريدن، کور کردن، شکنجه دادن همگي اشاراتي مستدل و متقن بر رحمانيت دين جهان شمول اسلام دارد .

چراکه اگر اين اعمال رحمانيت نبودند محمد(ص) و علي (ع) مکررا دست به چنين اعمالي نمي زدند ، ولي در انجيل و سيرت المسيح وهمچنين در ايقان و سيرت البها و همچنين در بوديسم و سيرت البودا به اندازه يک ارزن خبري از رحمانيت و انسانيت نيست و جاي تعجب نيست که اگر پيروان اين مذاهب از رحمانيت واقعي شناختي نداشته باشند.

اميد است با ظهور حضرت مهدي ارواحنا له الفدا طعم رحمانيت به تمامي اديان الهي چشانده شود. رحمانيت اسلام که توسط مهدي (عج) به جهانيان شناسانيده خواهد شد مسيح را وادار خواهد کرد که در نماز دشمن شکن جمعه به بقية الله العظم اقتدا نموده، و آنگاه است که عرق شرم بر پيشاني پاپ ها و کشيشان جاري خواهد شد که چرا متوجه مفاهيم عميق رحمانيت در اسلام نشده اند.

امروز نواب امام زمان مقدمات گسترش رحمانيت را در ايران و عراق و حتي آمريکا پياده نموده اند که با استقبال مردم فهيم مواجه گشته است. آيا مثالي از اين واضح تر براي پاپ نيست، پس چرا اسلام را دين خشونت مي نامد؟

0 Comments:

Post a Comment

<< Home